سلام ، به سایت مدیر ساختمان آی شهر خوش آمدید.

طراحی باغچه ای متفاوت به سبک حلزون

طراحی باغچه ای متفاوت به سبک حلزون

طراحی باغچه ای متفاوت به سبک حلزون توسط آی شهر

کد مطلب : 99061801

خانه یعنی محل آرامش گرفتن و فراموشی سختی کار بیرون و دوری از مشغله های گوناگون، یعنی خانه باید محلی آرامش بخش باشد تا روحیه شما را عوض کند. 

در خانه های شمالی و یا ساختمان هایی که درب ورودی از حیاط می باشد، اولین فضایی که با آن مواجه می شوید، محوطه حیاط و فضای سبز آن می باشد.

طرحی زیبا و منحصر به فرد در تصاویر اسلایدر می بینید که حاصل کار طراحی و اجرای آی شهر می باشد. طرحی با کمان ها و نیم دایره ها که آرامش خاصی را به انسان انتقال می دهد.

در این طرح از آجرهای نما با رنگ سفید و سیاه استفاده شده و داخل آن با گیاهان مختلف پوشیده شده است. تلفیقی از گیاهان تزئینی و درخت میوه که هم زیبایی خاصی را به باغچه داده و هم برای ساکنین مقداری از نیاز میوه آنها را تامین می کند.

مالکین این مجتمع مسکونی بعد از تعویض موزائیک ها می توانستند با طرحی ساده یک باغچه چهارگوش در حیاط تعبیه نمایند، اما با کمی هزینه بیشتر و با مراجعه به آی شهر طراحی منحصر به فردی را اجرا نمودند، که علاوه بر زیبایی ارزش ملک آنها را نسبت به ساختمان های هم رده خود بالاتر بردند.

هزینه این پروژه حدود 18 میلیون تومان بوده و با توجه به ساکن بودن 18 واحد آپارتمان در مجتمع فوق هر واحد یک میلیون تومان پرداخت نموده اند.

محوطه سازی فوق آپارتمان ها را مشتری پسندتر کرده و مالکین آپارتمان های خود را به راحتی اجاره می دهند یا به فروش می رسانند.

طراحی و نظارت اجرای این پروژه توسط آی شهر انجام شده.

مطمئن باشید باغچه شما از این زیباتر خواهد شد.

  • سایت املاک آی شهر : ishahr.ir
  • سایت مشارکت در ساخت آی شهر : ishahr.co
  • سایت صنعت ساختمان آی شهر : ishahr.org
  • سایت مدریت ساختمان آی شهر : ishahr.net
طراحی باغچه ای متفاوت به سبک حلزون توسط آی شهر
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.